HJERTET BAG TAROTSKOLEN:

Susanne Taylor

Jeg er født i1957 – dansker og bosat i København. Jeg tilbyder hjertevarme coaching samtaler for kvinder med spirituelle evner. Jeg hjælper med at finde ind til deres kernekraft og sammen gør vi drømme til virkelighed.

At udkomme med sine egne originale drømme og længsler kræver mod. At turde vise sine sårbare sider og handlekraftig på samme tid kan blive en magisk cocktail andre kan nyde godt af på sigt. Men før det sker, er der ofte sket en livsændring. Noget er sket, som får sjælen til at vågne op på ny. Det kalder jeg for den nødvendige milepæl i livets spil.

Min egen nødvendige milepæl

Da jeg flyttende til byen Klitmøller i 2004, som ligger helt ude til havet ved den jyske vestkyst, begyndte jeg for alvor at gå lange vandreture. Jeg var 47 år og havde netop gennemgået en vellykket hjerteklap operation. Som en anden eneboer slog jeg mig ned i Klitmøller uden at kende et øje.

Efter operationen fik jeg dødangst og tabte mig en del, men de daglige vandreture langs havet gjorde mig godt, dødangsten forsvandt og kræfterne kom tilbage. Da jeg flyttede tilbage til København efter 9 måneder i Klitmøller kontaktede jeg Hjerteforeningen og fik mig et lille job.

Jeg blev frivillig på hjertelinjen og fik supervision og undervisning i at håndtere svære, sårbare og samtaler. Hver måned sad jeg i 2 timer og talte med sårbare pårørende og hjertepatienter fra 2006 – 2009. Jeg er trænet i at lytte, opmuntre og inspirerer, og gå ind i dybe samtaler uden at miste mig selv.

Derfor kombinere jeg min intuition med tarot og astrologi sammen med den personlige tranformerende samtale i mine private coaching sessioner og undervisning.

Min smerte blev min drivkraft til at udgive på eget forlag tarotsættet: Sjælens Ressourcer – En guide til pilgrimskortene. www.pilgrimscard.com

Pilgrimskortene bliver ofte brugt af traumeterapeuterm, erhvervs coach og behandlere.

Forfatter til 2 tarotbøger

Jeg er forfatter til 2 tarotbøger. “Tarot Kort og Godt”. Udgivet 2002. “Læg Kortene på Bordet”. Udgivet 2006.

Udgiver eget tarotsæt

Jeg udgav på eget forlag i 2019, Tarotsæt + bog. “Sjælens Ressourcer- En guide til tarot – pilgrimskortene” pilgrimscard.com

Stifter af egne kanaler

Jeg er stifter af tarotskolen.dk & susannetaylor.dk, hvor hun dyrker kærligheden til tarot/ astrologi.

Det siger kunderne:

“Jeg har lært enormt meget”. Jeg har taget tarot-grunduddannelsen hos Susanne Taylor – og det har været et fantastisk forløb. Jeg har lært enormt meget, både rent teknisk om kortene, men også om at stole på min intuition.

Lotte Molberg
“Jeg elsker den bog”. Jeg bruger den hele tiden. Den ligger ved siden af min seng. Det er en rigtig god opslagsbog!! ❤ den inviterer til at jeg bruger min intuition, samtidig med at den informerer. Helt perfekt.
Miatilda Andersen
“Det er bestemt ikke sidste gang jeg vil prøve det”. Det var en oplevelse, såvel som meget informativt, og i øvrigt føltes det så dejligt naturligt at snakke med Susanne, det var ikke kun en oplæsning og så færdig, nej. Så behageligt, genkendeligt på en måde, og derfor samtidig med at det hun sagde, var så meget mit liv, som om det vidste hun, selv om spørgsmålene jo for hende kan virke kryptiske, ja så ved jeg at det kan jeg bruge, så dejligt. Meget dygtig og sød og god at snakke med er Susanne, og det er bestemt ikke sidste gang jeg vil prøve det.
Eva Stoner
“Klar og tydelig i sin kommunikation”. Susanne er meget professionel, humoristisk, iderig og mest af alt meget klar og tydelig i sin kommunikation omkring hvordan hun bedst muligt kan hjælpe en videre med det man drømmer om. Susanne en fantastisk spændende person at søge inspiration hos.
Elisabeth Sommer

“Jeg bruger bogen dagligt”. Jeg har den og bruger den daglig. Det er en af mine yndlingsbøger.

Birgitte Nielsen

“Bogen er helt fantastisk”. Tillykke med at den kommer ud igen, bogen er helt fantastisk, jeg havde tidligere både kort og bog liggende i daværende campingvogn, og også et sæt i stuen, som jeg bruger rigtig meget.

Gitte Munk Nielsen

“Min gamle tarot bog er godt brugt”. Jeg skal have en ny bog, min gamle tarot bog made by Susanne Taylor er mega slidt.

Suzzane Sofia Potempa